Ik krijg de melding “systeemfout” of “saldo ontoereikend” wanneer ik met mijn Edenred-kaart probeer te betalen.

Indien u de melding “saldo ontoereikend” of "systeemfout" heeft ontvangen bij het betalen met uw Edenred-kaart, komt dit niet omdat u een defecte kaart heeft, maar wel omdat u op het moment van de transactie:

  • geen actief saldo meer had, of
  • bij een handelaar geweest bent die nog niet is aangesloten voor het aanvaarden van het product waarmee u wenst te betalen (Edenred Maaltijd, Edenred Eco, Edenred Geschenk of Edenred Sport & Cultuur)
  • bij een handelaar geweest bent waarbij het kassasysteem nog niet is aangepast. 

Op uw persoonlijke webruimte www.MyEdenred.be of de app MyEdenred kunt u steeds raadplegen welk product er op uw Edenred-kaart beschikbaar is.

Solde_FAQ_NL.jpg

Het is dus ook belangrijk dat u steeds aan de kassa meldt met welk product (Edenred Maaltijd, Edenred Eco, Edenred Geschenk of Edenred Sport & Cultuur) u wenst te betalen, zodat men op kassaniveau de juiste betaalkeuze kan ingeven.

U vindt de aanvaardende handelaars steeds terug via de zoekmotor op uw persoonlijke webruimte www.MyEdenred.be.

Weet ook dat u uw maaltijd-, eco- en cadeaucheques kunt gebruiken voor online aankopen: https://mijnonlineaankopen.edenred.be/.

Via onderstaande links vindt u ook meer info over de producten die met de ecocheques kunnen aangekocht worden:

https://myecocheques.be/index-nl.html
www.ticketecocheque.be

 

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 2 van 33
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.