Indien u de melding “saldo ontoereikend” of "systeemfout" heeft ontvangen bij het betalen met uw Edenred-kaart, komt dit niet omdat u een defecte kaart heeft, maar wel omdat u op het moment van de transactie:
- geen actief saldo meer had, of
- bij een handelaar geweest bent die nog niet is aangesloten voor het aanvaarden van het product waarmee u wenst te betalen (Edenred Maaltijd, Edenred Eco, Edenred Geschenk of Edenred Sport & Cultuur)
- bij een handelaar geweest bent waarbij het kassasysteem nog niet is aangepast.
Op uw persoonlijke webruimte www.MyEdenred.be of de app MyEdenred kunt u steeds raadplegen welk product er op uw Edenred-kaart beschikbaar is.
Het is dus ook belangrijk dat u steeds aan de kassa meldt met welk product (Edenred Maaltijd, Edenred Eco, Edenred Geschenk of Edenred Sport & Cultuur) u wenst te betalen, zodat men op kassaniveau de juiste betaalkeuze kan ingeven.
U vindt de aanvaardende handelaars steeds terug via de zoekmotor op uw persoonlijke webruimte www.MyEdenred.be.
Weet ook dat u uw maaltijd-, eco- en cadeaucheques kunt gebruiken voor online aankopen: https://mijnonlineaankopen.edenred.be/.
Via onderstaande links vindt u ook meer info over de producten die met de ecocheques kunnen aangekocht worden:
https://myecocheques.be/index-nl.html
www.ticketecocheque.be
Opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.