Hoe kunnen wij u helpen?
Uitgelichte artikelen
- Hoe activeer ik mijn kaart?
- Ik heb mijn Edenred-kaart niet ontvangen
- Mijn kaart is verloren of gestolen
- Mijn kaart werkt niet
- Mijn kaart is vervallen of gaat weldra vervallen
- Ik krijg de melding “systeemfout” of “saldo ontoereikend” wanneer ik met mijn Edenred-kaart probeer te betalen.
- Hoe mijn pincode activeren?
- Kan ik mijn vervallen cheques opnieuw activeren?
- Geen transactie mogelijk met mijn Edenred-Kaart wegens onvoldoende saldo
- Hoe lang zijn mijn tickets geldig?
- Hoe raadpleeg ik mijn saldo?
- Ik wilde mijn koopkrachtpremie in de vorm van Edenred Consumptie gebruiken, maar er werd een andere soort cheque gebruikt. Hoe komt dat?
- Waarom en hoe een Persoonlijke Webruimte aanmaken?
- Ik ken mijn wachtwoord en/of gebruikersnaam niet meer
- Aanmelden met itsme®
- Ik heb een probleem met het aanmaken/aanloggen van mijn MyEdenred account