Om uw pincode te wijzigen dient u eerst in te loggen op uw persoonlijke webruimte.
U zult uw bestaande pincode eerst moeten desactiveren en daarna opnieuw activeren.
-
Ga naar het beheer van uw kaart via uw profiel en klik op 'Beheer van de pincode'
-
Gelieve om veiligheidsredenen uw MyEdenred aanmeldgegevens in te voeren (e-mailadres en wachtwoord).
- U krijgt het statuut van uw pincode te zien. Indien u een pincode geactiveerd had, is het statuut “Actief”. U kunt vervolgens op “Desactiveren” klikken.
- De volgende keer dat u de status van uw PIN controleert, zult u zien dat deze "Wordt gedeactiveerd" is. Deze status blijft bestaan totdat u een transactie verricht.
- Zodra u de transactie in kwestie hebt voltooid en uw PIN-code voor de laatste keer hebt ingevoerd, zal de status veranderen in "Gedeactiveerd". U kunt nu de PIN-activeringsprocedure starten (die u toegang geeft tot de wijziging van uw code).
-
Voer uw CVC-code in, de 3-cijferige code op de achterkant van uw kaart na de PAN-code.
-
U kunt nu de PIN-code van uw keuze invoeren.
- De bevestiging van de activering gebeurt de volgende keer dat u een "contact"-betaling doet (d.w.z. wanneer u de kaart in een terminal steekt), er wordt geen PIN-code gevraagd. De code zal worden verandert worden vanaf de 2e betaling..
-
Zodra u de tweede betaling heeft uitgevoerd is de PIN-wijziging actief.
Opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.