Mijn kaart is beschadigd

Ik ben een vaste werknemer

Indien uw kaart beschadigd is, dient u uw kaart te blokkeren.

Er zijn drie manieren om dit te doen:

  1. Online via de Persoonlijke Webruimte op www.MyEdenred.be
  2. Per telefoon via onze interactieve spraakserver op het nummer 02/702.20.02
  3. Via uw MyEdenred App.

Uw kaart zal dan onbruikbaar worden. Opgepast, dit is een onomkeerbaar proces.

De geldigheid van uw elektronische cheques zal tevens met 10 werkdagen worden verlengd en het beschikbare saldo dat op een rekening staat wordt automatisch gelinkt aan de nieuwe kaart.

Een nieuwe kaart zal automatisch aangemaakt worden en binnen de 10 werkdagen verzonden worden van zodra uw werkgever de bestelling bevestigt en van zodra de betalingsmodaliteiten, volgens het contract van uw werkgever, voldaan zijn. Uw werkgever dient de bestelling van de vervangkaart, waarvan hij per e-mail op de hoogte werd gebracht, via zijn klantenruimte te bevestigen.

 

Ik ben interimaris of ik werk (vast) in de uitzendsector

Indien uw kaart beschadigd is, dient u uw kaart te blokkeren.

Er zijn drie manieren om dit te doen:

  1. Online via de Persoonlijke Webruimte op www.myEdenred.be
  2. Per telefoon via onze interactieve spraakserver op het nummer 02/702.20.02
  3. Via uw MyEdenred App.

De kaart zal dan onbruikbaar worden. Opgepast, dit is een onomkeerbaar proces.

U moet nu de nieuwe kaartbestelling en het leveringsadres bevestigen via uw persoonlijke webruimte op www.MyEdenred.be.

U heeft 2 mogelijkheden om de bestelling af te ronden:

1. Online betalen

Door direct online te betalen wordt uw bestelling rechtstreeks verwerkt en ontvangt u uw nieuwe Edenred-kaart binnen 10 werkdagen.

2. Per overschrijving betalen

Eens u de nieuwe kaartbestelling en de persoonlijke gegevens bevestigd hebt, zal u binnen de 2 werkdagen per e-mail een betalingsaanvraag ontvangen. U moet bij de betaling steeds de gestructureerde mededeling gebruiken. Indien u deze gestructureerde mededeling niet gebruikt, verkeerdelijk gebruikt of in de vrije mededeling zet, dan storten wij dit bedrag automatisch terug en zal de nieuwe kaart niet geproduceerd worden.

De geldigheid van de elektronische cheques wordt tevens met 10 werkdagen verlengd en het beschikbare saldo dat op uw Edenred-rekening staat, wordt automatisch gelinkt aan de nieuwe kaart.

Opgelet!

Indien u van werkgever bent veranderd, gelieve de kaart pas te blokkeren nadat u een eerste oplading van maaltijd-, eco-, cadeau- of Sport & Culture-cheques heeft ontvangen van uw nieuwe werkgever.  Blokkeert u de kaart vóór deze eerste oplading, dan zal de vervangkaart besteld worden via uw vorige werkgever.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 2 van 7
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.