Mijn kaart is verloren of gestolen

Ik ben een vaste werknemer

U moet uw kaart blokkeren in geval van verlies of diefstal.

Er zijn drie manieren om dit te doen:

  1. Online via de Persoonlijke Webruimte op www.MyEdenred.be
  2. Per telefoon via onze interactieve spraakserver op het nummer 02/702.20.02
  3. Via uw MyEdenred App.

De kaart zal vervolgens onbruikbaar worden. Opgepast, dit is een onomkeerbaar proces. Mocht men de kaart nadien terugvinden, dan kan deze niet opnieuw geactiveerd worden.

Uw werkgever zal vervolgens de bestelling van de vervangkaart afronden. De nieuwe kaart zal aangemaakt worden van zodra aan de betalingsvoorwaarden voldaan is en wordt dan binnen de 10 werkdagen verzonden.

De geldigheid van de elektronische cheques wordt tevens met 10 werkdagen verlengd en het beschikbare saldo dat op uw Edenred-rekening staat, wordt automatisch gelinkt aan de nieuwe kaart.

 

 

Ik ben interimaris of ik werk (vast) in de uitzendsector

U moet uw kaart blokkeren in geval van verlies of diefstal.

Er zijn drie manieren om dit te doen:

  1. Online via de Persoonlijke Webruimte op www.myEdenred.be
  2. Per telefoon via onze interactieve spraakserver op het nummer 02/702.20.02
  3. Via uw MyEdenred App.

De kaart zal dan onbruikbaar worden. Opgepast, dit is een onomkeerbaar proces.

U moet nu de nieuwe kaartbestelling en het leveringsadres bevestigen via uw persoonlijke webruimte op www.MyEdenred.be.

U heeft 2 mogelijkheden om de bestelling af te ronden:

1. Online betalen

Door direct online te betalen wordt uw bestelling rechtstreeks verwerkt en ontvangt u uw nieuwe Edenred-kaart binnen 10 werkdagen.

2. Per overschrijving betalen

Eens u de nieuwe kaartbestelling en de persoonlijke gegevens bevestigd hebt, zal u binnen de 2 werkdagen per e-mail een betalingsaanvraag ontvangen. U moet bij de betaling steeds de gestructureerde mededeling gebruiken. Indien u deze gestructureerde mededeling niet gebruikt, verkeerdelijk gebruikt of in de vrije mededeling zet, dan storten wij dit bedrag automatisch terug en zal de nieuwe kaart niet geproduceerd worden.

De geldigheid van de elektronische cheques wordt tevens met 10 werkdagen verlengd en het beschikbare saldo dat op uw Edenred-rekening staat, wordt automatisch gelinkt aan de nieuwe kaart.

Opgelet!

Indien u van werkgever bent veranderd, gelieve de kaart pas te blokkeren nadat u een eerste oplading van maaltijd-, eco-, cadeau- of Sport & Culture-cheques heeft ontvangen van uw nieuwe werkgever.  Blokkeert u de kaart vóór deze eerste oplading, dan zal de vervangkaart besteld worden via uw vorige werkgever.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 12 van 69
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.