Mijn kaart is verloren of gestolen

Ik ben een vaste werknemer

U moet uw kaart blokkeren in geval van verlies of diefstal.

Er zijn twee manieren om dit te doen:

  1. Online via de Persoonlijke Webruimte op www.MyEdenred.be
  2. Per telefoon via onze interactieve spraakserver op het nummer 02/702.20.02

De kaart zal vervolgens onbruikbaar worden. Opgepast, dit is een onomkeerbaar proces. Mocht men de kaart nadien terugvinden, dan kan deze niet opnieuw geactiveerd worden.

Uw werkgever zal vervolgens de bestelling van de vervangkaart afronden. De nieuwe kaart zal aangemaakt worden van zodra aan de betalingsvoorwaarden voldaan is en wordt dan binnen de 10 werkdagen verzonden.

De geldigheid van de elektronische cheques wordt tevens met 10 werkdagen verlengd en het beschikbare saldo dat op uw Edenred-rekening staat, wordt automatisch gelinkt aan de nieuwe kaart.

 

 

Ik ben interimaris of ik werk in de uitzendsector

U moet uw kaart blokkeren in geval van verlies of diefstal.

Er zijn twee manieren om dit te doen:

  1. Online via de Persoonlijke Webruimte op www.myEdenred.be
  2. Per telefoon via onze interactieve spraakserver op het nummer 02/702.20.02

De kaart zal dan onbruikbaar worden. Opgepast, dit is een onomkeerbaar proces. Mocht men de kaart nadien terugvinden, dan kan deze niet opnieuw geactiveerd worden.

U dient nu de nieuwe kaartbestelling en het leveringsadres te bevestigen via uw persoonlijke webruimte op www.MyEdenred.be.  Indien u uw kaart via uw Persoonlijke Webruimte hebt geblokkeerd dient u eerst even af te melden en opnieuw aan te melden opdat het venster om uw leveringsadres te bevestigen verschijnt.

Eens u de nieuwe kaartbestelling en de persoonlijke gegevens bevestigd hebt, zal u de volgende dag per e-mail een betalingsaanvraag ontvangen.

U dient bij de betaling steeds de gestructureerde mededeling te gebruiken. Indien u deze gestructureerde mededeling niet gebruikt, verkeerdelijk gebruikt of in de vrije mededeling zet, dan storten wij dit bedrag automatisch terug en zal de nieuwe kaart niet geproduceerd worden.

De nieuwe kaart wordt aangemaakt van zodra wij de betaling hebben ontvangen en zal binnen de 10 werkdagen verzonden worden naar het opgegeven leveradres.

De geldigheid van de elektronische cheques wordt tevens met 10 werkdagen verlengd en het beschikbare saldo dat op uw Edenred-rekening staat, wordt automatisch gelinkt aan de nieuwe kaart.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 4 van 18
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.