Via uw persoonlijke webruimte op www.MyEdenred.be of via MyEdenred app.
Uw kaart moet geactiveerd zijn om ze te kunnen gebruiken.
Wanneer u uw kaart krijgt (via de post of via uw werkgever), dan kunt u gemakkelijk nakijken of u ze nog moet activeren en of uw werkgever ze al geactiveerd heeft:
- Meld u aan op uw persoonlijke webruimte, via www.MyEdenred.be of via MyEdenred app.
- Een pop-up zal automatisch verschijnen om uw kaart meteen te activeren.
- Om het later te activeren, ga naar het menu « Mijn kaart beheren » en klik, indien nodig, op « Mijn kaart activeren ».
- De status van uw kaart staat nu op "Geactiveerd"
Via een telefoongesprek
U kan uw kaart activeren via het telefoonnummer "+32 2 702 20 02"
Selecteer hiervoor optie 1 "Ik heb mijn kaartnummer" en volg de stemprocedure.
De activering zal dan automatisch gebeuren.
Via uw werkgever
Mocht problemen ondervinden bij het activeren van uw kaart dan kunt u altijd aan uw werkgever vragen om uw kaart te activeren via zijn Klantenruimte.
Uw werkgever kan meer informatie vinden op deze pagina.
TIP
Activeer uw kaart enkel en alleen indien u ze fysiek in handen heeft!
Opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.