Hoe activeer ik mijn kaart?

Via uw persoonlijke webruimte op www.MyEdenred.be of via MyEdenred app.

Uw kaart moet geactiveerd zijn om ze te kunnen gebruiken.

Wanneer u uw kaart krijgt (via de post of via uw werkgever), dan kunt u gemakkelijk nakijken of u ze nog moet activeren en of uw werkgever ze al geactiveerd heeft: 

  1. Meld u aan op uw persoonlijke webruimte, via www.MyEdenred.be of via MyEdenred app.
  2. Een pop-up zal automatisch verschijnen om uw kaart meteen te activeren.

    FAQ_Activation_Carte_NL.jpg

  3. Om het later te activeren, ga naar het menu « Mijn kaart beheren » en klik, indien nodig, op « Mijn kaart activeren ».

  4. De status van uw kaart staat nu op "Geactiveerd"

Via een telefoongesprek

U kan uw kaart activeren via het telefoonnummer "+32 2 702 20 02"
Selecteer hiervoor optie 1 "Ik heb mijn kaartnummer" en volg de stemprocedure.
De activering zal dan automatisch gebeuren.

Via uw werkgever

Mocht problemen ondervinden bij het activeren van uw kaart dan kunt u altijd aan uw werkgever vragen om uw kaart te activeren via zijn Klantenruimte.
Uw werkgever kan meer informatie vinden op deze pagina.

TIP

Activeer uw kaart enkel en alleen indien u ze fysiek in handen heeft!

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 38 van 140
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.