-
Om uw pincode te deblokkeren, gaat u naar uw persoonlijke webruimte.
-
Ga naar het beheer van uw kaart via uw profiel en klik op 'Beheer van de pincode'
-
Gelieve om veiligheidsredenen uw MyEdenred aanmedgegevens in te voeren (e-mailadres en wachtwoord).
-
U krijgt het statuut van uw pincode te zien. Indien u 3 keer een verkeerde PIN-code heeft ingegeven bij de betaling is het statuut “Geblokkeerd”. U kunt vervolgens op “Deblokkeer je pincode” klikken.
-
Voer uw CVC-code in, de 3-cijferige code op de achterkant van uw kaart na de PAN-code.
-
Het volgende bericht verschijnt op het scherm. Sluit gewoon het venster.
-
In deze stap moet u uw kaart tweemaal in de terminal steken. De eerste keer om je pincode te deblokkeren en de tweede keer om hem te activeren.
Let op: totdat u beide transacties hebt voltooid, blijft de status van uw PIN-code "Wordt gedeblokkeerd".
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.