Ik heb mijn Edenred-kaart niet ontvangen

U beschikte reeds in het verleden over een Edenred-kaart

Indien u reeds over een Edenred-kaart beschikt en u bent van werkgever veranderd, dan wordt er geen nieuwe kaart aangemaakt. De Edenred-kaarten hebben immers een geldigheid van 5 jaar.

De stortingen van uw nieuwe werkgever worden uitgevoerd op de rekening gelinkt aan uw bestaande kaart. Indien u niet meer zeker bent of u al dan niet over een Edenred-kaart beschikte, dan kunt u dit steeds vragen aan uw werkgever.

Mocht u niet meer over deze bestaande kaart beschikken, dan dient u de blokkeringsprocedure te volgen die u hier vindt.

U heeft nog nooit een Edenred-kaart ontvangen
Indien u een eerste mail heeft ontvangen waarin men u meldt dat de rekening gelinkt aan uw Edenred-kaart opgeladen werd, dan is het normaal dat u nog geen Edenred-kaart ontvangen heeft.

De bestelling van de Edenred-kaart gebeurt automatisch de dag na de bestelling van uw cheques.

Uw kaart zal binnen de 10 werkdagen verzonden worden.

Controleer met uw werkgever of de kaart niet reeds bij uw werkgever is toegekomen (de meeste werkgevers kiezen ervoor om de kaarten bij hen te laten leveren).

Uw Edenred-kaart is vervallen
Vervallen kaarten met een positief saldo of met een recente oplading worden automatisch vernieuwd.

Controleer met uw werkgever of de kaart vernieuwd werd en of de nieuwe kaart niet reeds bij de werkgever is toegekomen (de meeste werkgevers kiezen ervoor om de kaarten bij hun te laten leveren).

Uw kaart is bij Edenred teruggekeerd

Het is mogelijk dat uw kaart bij Edenred is teruggekeerd wegens een onjuist adres. Controleer daarom uw persoonlijke webruimte op Myedenred.be. Er zal een pop-up verschijnen waarin u wordt verzocht uw adres te bevestigen. Hierdoor kan Edenred u de kaart terugsturen op het adres dat u hebt meegedeeld.

Mijn verzendadres is niet correct

Kreeg u een mail van ons dat we een nieuwe Edenred-kaart aanmaken voor u, maar is het adres naar waar we die kaart zullen versturen niet correct? Contacteer dan zo snel mogelijk uw werkgever, zodat die het adres nog kan aanpassen via het MyEdenred klantenportaal.

Binnen een paar dagen krijgt u van ons een bericht dat de kaart aangemaakt is en verstuurd wordt. Is het adres dan nog steeds niet correct, dan doet u best het volgende:

  1. De kans is groot dat de kaart naar Edenred wordt teruggestuurd. Als dat zo is, dan krijgt u van ons een e-mail die uitlegt hoe u die kaart opnieuw laat opsturen.
  2. Indien u de kaart na 20 dagen nog steeds niet hebt ontvangen, of geen mail over het terugsturen van uw kaart naar Edenred, heeft u twee mogelijkheden:
  • Meld u aan op uw persoonlijke webruimte op www.MyEdenred.be. druk op "Mijn kaart beheeren."



    Klik op "Een nieuwe kaart opsturen". 

    Voltooi vervolgens de procedure door het formulier met het nieuwe leveringsadres in te vullen. De kaart zal worden geproduceerd en geleverd zodra de betaling van de kaart in orde is door uw werkgever.

  • Dan kunt u aan uw werkgever vragen om een nieuwe kaart voor u te bestellen via het MyEdenred klantenportaal. Meer informatie daarover vindt uw werkgever op deze pagina

Goed om te weten

Uw werkgever heeft op zijn/haar klantenruimte ook een zicht op uw kaart en kan er zelfs een nieuwe bestellen via de procedure op deze pagina.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 18 van 165
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.