Indien u reeds over een Edenred-kaart beschikt en u bent van werkgever veranderd, dan wordt er geen nieuwe kaart aangemaakt. De Edenred-kaarten hebben immers een geldigheid van 5 jaar.
De stortingen van uw nieuwe werkgever worden uitgevoerd op de rekening gelinkt aan uw bestaande kaart. Indien u niet meer zeker bent of u al dan niet over een Edenred-kaart beschikte, dan kunt u dit steeds vragen aan uw werkgever.
Mocht u niet meer over deze bestaande kaart beschikken, dan dient u de blokkeringsprocedure te volgen die u hier vindt.
De bestelling van de Edenred-kaart gebeurt automatisch de dag na de bestelling van uw cheques.
Uw kaart zal binnen de 10 werkdagen verzonden worden.
Controleer met uw werkgever of de kaart niet reeds bij uw werkgever is toegekomen (de meeste werkgevers kiezen ervoor om de kaarten bij hen te laten leveren).
Controleer met uw werkgever of de kaart vernieuwd werd en of de nieuwe kaart niet reeds bij de werkgever is toegekomen (de meeste werkgevers kiezen ervoor om de kaarten bij hun te laten leveren).
Het is mogelijk dat uw kaart bij Edenred is teruggekeerd wegens een onjuist adres. Controleer daarom uw persoonlijke webruimte op Myedenred.be. Er zal een pop-up verschijnen waarin u wordt verzocht uw adres te bevestigen. Hierdoor kan Edenred u de kaart terugsturen op het adres dat u hebt meegedeeld.
Goed om te weten
Uw werkgever heeft op zijn/haar klantenruimte ook een zicht op uw kaart en kan er zelfs een nieuwe bestellen via de procedure op deze pagina.
Opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.