Ik heb een probleem met het aanmaken/aanloggen van mijn MyEdenred account

Ik beschik over een MyEdenred account maar kan me niet meer aanloggen
  1. Probeer je e-mail/wachtwoord terug te vinden. Meer info hier.
  2. Bent u zeker van uw gebruikersnaam en wachtwoord, probeer dan een nieuw account aan te maken.
  3. Als het niet lukt, dan kunt u contact opnemen met onze Dienst Support via dit formulier.
Ik krijg een foutmelding wanneer ik mijn account aanmaak.

screenaapNL.jpg
Wilt u uw MyEdenred-account aanmaken, maar krijgt u de melding dat uw gegevens niet correct zijn? Dan betekent dat hoogstwaarschijnlijk dat u al een MyEdenred-account heeft.

U kunt de volgende stappen volgen om dat snel na te kijken:

  1. Als u het e-mailadres kent waarmee u (waarschijnlijk) uw account hebt aangemaakt, dan kunt u uw wachtwoord opvragen via de 'wachtwoord vergeten'-knop. Via de app kiest u eerst voor 'Inloggen' en dan voor 'Wachtwoord vergeten?'
  2. Kent u het e-mailadres niet meer, dan kunt u het terugvinden via de "E-mail vergeten"-knop. Via de app kiest u eerst voor 'Inloggen' en dan voor 'E-mail vergeten?'

Als deze stappen u niet verder hebben geholpen, dan kunt u contact opnemen met onze Dienst Support via dit formulier.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 6 van 21
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.