Ik beschik over een MyEdenred account maar kan me niet meer aanloggen
- Probeer je e-mail/wachtwoord terug te vinden. Meer info hier.
- Ik heb geen beveiligingscode per SMS ontvagen. Meer info hier.
- Ik kan me niet inloggen met itsme. Meer info hier.
- Als het niet lukt, dan kunt u contact opnemen met onze Dienst Support via dit formulier.
Ik krijg een foutmelding wanneer ik mijn account aanmaak.
Wilt u uw MyEdenred-account aanmaken, maar krijgt u de melding dat uw gegevens niet correct zijn? Dan betekent dat hoogstwaarschijnlijk dat u al een MyEdenred-account heeft.
U kunt de volgende stappen volgen om dat snel na te kijken:
- Als u het e-mailadres kent waarmee u (waarschijnlijk) uw account hebt aangemaakt, dan kunt u uw wachtwoord opvragen via de 'wachtwoord vergeten'-knop. Via de app kiest u eerst voor "Inloggen" en dan voor "Wachtwoord vergeten?"
- Kent u het e-mailadres niet meer, dan kunt u het terugvinden via de "E-mail vergeten"-knop. Via de app kiest u eerst voor "Inloggen" en dan voor "E-mail vergeten?"
Als deze stappen u niet verder hebben geholpen, dan kunt u contact opnemen met onze Dienst Support via dit formulier.
Opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.