Ik beschik over een MyEdenred account maar kan me niet meer aanloggen
- Probeer je e-mail/wachtwoord terug te vinden. Meer info hier.
- Bent u zeker van uw gebruikersnaam en wachtwoord, probeer dan een nieuw account aan te maken.
- Als het niet lukt, dan kunt u contact opnemen met onze Dienst Support via dit formulier.
Ik krijg een foutmelding wanneer ik mijn account aanmaak.
Wilt u uw MyEdenred-account aanmaken, maar krijgt u de melding dat uw gegevens niet correct zijn? Dan betekent dat hoogstwaarschijnlijk dat u al een MyEdenred-account heeft.
U kunt de volgende stappen volgen om dat snel na te kijken:
- Als u het e-mailadres kent waarmee u (waarschijnlijk) uw account hebt aangemaakt, dan kunt u uw wachtwoord opvragen via de 'wachtwoord vergeten'-knop. Via de app kiest u eerst voor 'Inloggen' en dan voor 'Wachtwoord vergeten?'
- Kent u het e-mailadres niet meer, dan kunt u het terugvinden via de "E-mail vergeten"-knop. Via de app kiest u eerst voor 'Inloggen' en dan voor 'E-mail vergeten?'
Als deze stappen u niet verder hebben geholpen, dan kunt u contact opnemen met onze Dienst Support via dit formulier.
Opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.