Ik heb een probleem met het aanmaken/aanloggen van mijn MyEdenred account

Ik beschik over een MyEdenred account maar kan me niet meer aanloggen
  1. Probeer je e-mail/wachtwoord terug te vinden. Meer info hier.
  2. Ik heb geen beveiligingscode per SMS ontvagen. Meer info hier.
  3. Ik kan me niet inloggen met itsme. Meer info hier.
  4. Als het niet lukt, dan kunt u contact opnemen met onze Dienst Support via dit formulier.
Ik krijg een foutmelding wanneer ik mijn account aanmaak.

Wilt u uw MyEdenred-account aanmaken, maar krijgt u de melding dat uw gegevens niet correct zijn? Dan betekent dat hoogstwaarschijnlijk dat u al een MyEdenred-account heeft.

U kunt de volgende stappen volgen om dat snel na te kijken:

  1. Als u het e-mailadres kent waarmee u (waarschijnlijk) uw account hebt aangemaakt, dan kunt u uw wachtwoord opvragen via de 'wachtwoord vergeten'-knop. Via de app kiest u eerst voor "Inloggen" en dan voor "Wachtwoord vergeten?"
  2. Kent u het e-mailadres niet meer, dan kunt u het terugvinden via de "E-mail vergeten"-knop. Via de app kiest u eerst voor "Inloggen" en dan voor "E-mail vergeten?"

Als deze stappen u niet verder hebben geholpen, dan kunt u contact opnemen met onze Dienst Support via dit formulier.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 12 van 52
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.