Kreeg u een mail van ons dat we een nieuwe Edenred-kaart aanmaken voor u, maar is het adres naar waar we die kaart zullen versturen niet correct? Contacteer dan zo snel mogelijk uw werkgever, zodat die het adres nog kan aanpassen via het MyEdenred klantenportaal.
Binnen een paar dagen krijgt u van ons een bericht dat de kaart aangemaakt is en verstuurd wordt. Is het adres dan nog steeds niet correct, dan doet u best het volgende:
- De kans is groot dat de kaart naar Edenred wordt teruggestuurd. Als dat zo is, dan krijgt u van ons een e-mail die uitlegt hoe u die kaart opnieuw laat opsturen.
- Indien u de kaart na 20 dagen nog steeds niet hebt ontvangen, of geen mail over het terugsturen van uw kaart naar Edenred, heeft u twee mogelijkheden:
- Meld u aan op uw persoonlijke webruimte op www.MyEdenred.be. druk op "Mijn kaart beheeren."
Klik op "Een nieuwe kaart opsturen".Voltooi vervolgens de procedure door het formulier met het nieuwe leveringsadres in te vullen. De kaart zal worden geproduceerd en geleverd zodra de betaling van de kaart in orde is door uw werkgever.
- Dan kunt u aan uw werkgever vragen om een nieuwe kaart voor u te bestellen via het MyEdenred klantenportaal. Meer informatie daarover vindt uw werkgever op deze pagina.
Opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.