Een handelaar weigert mijn Consumptiecheque Edenred. Wat moet ik doen?

Edenred heeft alles in het werk gesteld om een zo groot mogelijk netwerk van winkels aan te bieden waar je de consumptiecheques kunt gebruiken. Hoe dan ook heeft elke handelaar het recht om de betaaloplossingen in zijn zaak te kiezen.

Voor de papieren consumptiecheques hoeven er evenwel geen speciale stappen te worden ondernomen. De handelaar kan ze aanvaarden en gewoon naar ons opsturen via een formulier op edenred.be. Wij zorgen voor de terugbetaling. Elke handelaar kan dus de cheques aanvaarden, op voorwaarde dat zijn zaak in België gevestigd is.

Voor de elektronische versie zijn de verkooppunten die nu al de Consumptiecheque Edenred aanvaarden opgenomen in de zoekmachine en in de MyEdenred-app. Binnenkort zullen de meer dan 40.000 partnerhandelaars van Edenred automatisch de Consumptiecheque Edenred aanvaarden op de betaalterminals in hun fysieke verkooppunten.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 4
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.