Indien u de melding “saldo ontoereikend” of "systeemfout" heeft ontvangen bij het betalen met uw Edenred-kaart, komt dit niet omdat u een defecte kaart heeft, maar wel omdat u bij een handelaar geweest bent die nog niet is aangesloten voor het aanvaarden van het product waarmee u wenst te betalen (Ticket Restaurant, Ticket EcoCheque of Ticket Compliments) of waarbij het kassasysteem nog niet is aangepast.
Op uw persoonlijke webruimte www.MyEdenred.be of de app MyEdenred kunt u steeds raadplegen welk product er op uw Edenred-kaart beschikbaar is.
Het is dus ook belangrijk dat u steeds aan de kassa meldt met welk product (Ticket Restaurant, Ticket EcoCheque of Ticket Compliments) u wenst te betalen, zodat men op kassaniveau de juiste betaalkeuze kan ingeven.
U vindt de aanvaardende handelaars steeds terug via de zoekmotor op uw persoonlijke webruimte www.MyEdenred.be.
Weet ook dat u uw maaltijd-, eco- en cadeaucheques kunt gebruiken voor online aankopen: https://mijnonlineaankopen.edenred.be/.
Via onderstaande links vindt u ook meer info over de producten die met de ecocheques kunnen aangekocht worden:
https://myecocheques.be/index-nl.html
http://ticketecocheque.be/nosvideos.php?lng=nl
http://ticketecocheque.be/blog/?lng=nl
www.ticketecocheque.be
Opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.