Hoe mijn pincode wijzigen?

Om uw pincode te wijzigen dient u eerst in te loggen op uw persoonlijke webruimte.

U zult uw bestaande pincode eerst moeten desactiveren en daarna opnieuw activeren.

  1. Op uw persoonlijke webruimte klikt u op “Mijn kaart”.

    Manage_Card_NL.png

  2. Daarna klikt u op “PIN-code” voor de kaart waarvoor u een PIN-code wenst te desactiveren.

    Manage_Card_PIN_NL.png

  3. Gelieve om veiligheidsredenen uw MyEdenred aanmeldgegevens in te voeren (e-mailadres en wachtwoord).
    1-Confirm_Identity_NL.jpg
  4. U krijgt het statuut van uw pincode te zien. Indien u een pincode geactiveerd had, is het statuut “Actief”. U kunt vervolgens op “Desactiveren” klikken.

    Desactiver_PIN_NL.png

  5. De volgende keer dat u de status van uw PIN controleert, zult u zien dat deze "Wordt gedeactiveerd" is. Deze status blijft bestaan totdat u een transactie verricht.

     

  6. Zodra u de transactie in kwestie hebt voltooid en uw PIN-code voor de laatste keer hebt ingevoerd, zal de status veranderen in "Gedeactiveerd". U kunt nu de PIN-activeringsprocedure starten (die u toegang geeft tot de wijziging van uw code).

    2-Activation_Pin_NL.jpg

  7. Voer uw CVC-code in, de 3-cijferige code op de achterkant van uw kaart na de PAN-code.

    3-Fill_In_CVC_NL.jpg

  8. U kunt nu de PIN-code van uw keuze invoeren.

    4-Pincode_NL.jpg

  9. De bevestiging van de activering gebeurt de volgende keer dat u een "contact"-betaling doet (d.w.z. wanneer u de kaart in een terminal steekt), er wordt geen PIN-code gevraagd.  De code zal worden verandert worden vanaf de 2e betaling..

    5-Almost_Done_NL.jpg

  10. Zodra u de tweede betaling heeft uitgevoerd is de PIN-wijziging actief.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 4
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.