Mijn kaart is vervallen of gaat weldra vervallen

Indien een kaart komt te vervallen wordt er automatisch een nieuwe kaart besteld via de laatste werkgever die een oplading heeft gedaan, zolang er nog een actief saldo beschikbaar is op de kaart.

U hoeft hier zelf geen verdere stappen voor te ondernemen.

Indien uw kaart reeds vervallen is en u nog geen nieuwe kaart ontvangen heeft, vraagt u best even na bij uw werkgever of de kaart niet reeds bij hen is toegekomen.

Het beschikbare saldo op de te vervallen kaart of reeds vervallen kaart zal ook onmiddellijk beschikbaar zijn via de nieuwe kaart, net zoals de nieuwe stortingen.

Bij ontvangst van de nieuwe kaart, dient u de oude kaart die gaat vervallen niet te blokkeren.  Deze zal automatisch gedeactiveerd worden bij het gebruik van de nieuwe kaart.

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 8 van 43
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.